czwartek, 21 listopada 2013

Libster Award :) Dziękujemy :)

Libster Award :) Dziękujemy :)


Kochani dostałam niedawno nominację do Libster Award od Uli, autorki bloga Kariera mamy :)

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
Bardzo dziękuję I jestem mile zaskoczona :) Jestem tu od niedawna I ciężko mi będzie wyszukać aż 11 osób ale się postaram :)



Oto pytania jakie otrzymałam od Uli :)



1. Co najbardziej Cię cieszy?
Każdy uśmiech mojej córki, każdy buziak, każdy uścisk, każda chwila spędzona razem :) Wiem, że nie jestem w tym oryginalna no ale cóż, jestem matką I oryginalność nie jest dla mnie istotna. Moje szczęście to Wiktoria :)

2. Pies czy kot? - a może żadne lub oba ? :)
Tylko I wyłącznie pies :) Kotki lubie na dworze, nigdy w domu :P Uważam że nie ma wierniejszego  I bardziej oddanego przyjaciela  dla człowieka jak pies. Koty są fajne do pogłaskania ale są pełne fałszu. Są bo są, nic poza tym :)

3. Znaki zodiaku - coś w tym jest czy to tylko brednie?
Coś w tym jest :) Ja jestem zodiakalnym baranem I to co pizza o nas to praktycznie prawda :) W miarę dorastania człowiek jest w stanie modyfikować swój harakter, ale jednak główne cechy pozostają :)

4. Ulubiony kolor?
Hmmm... Ciężkie pytanie, bo ja mam pare kolorów które lubię :) Najbardziej chyba jednak niebieski :)

5. Spódnica czy spodnie?
Zdecydowanie spódnica, mimo że w obecnej chwili ze względu na wygodę przy dziecku wygrywają spodnie.

6. Sielanka czy wybuchowa mieszanka? ;)
Zależy kiedy :P Sielanka miła sprawa ale wybuchowa mieszanka od czasu do czasu bardzo pożądana :P

7. Ulubiona piosenka?
Obecnie Grubson feat. Emilia - Naprawimy to

8. Dokończ zdanie: Do działania najbardziej motywuje mnie...
moja córka :)

9. Lubię: chodzić czy jeździć?
Chodzić

10. Zima - fajna zabawa czy konieczna sprawa?
Fajna zabawa ale z drugiej strony zimno mnie dobija :/

11. Dzień czy noc czyli  sowa czy skowronek?
Zawsze noc :) Z tego wynika że jestem sową.





Moje pytania:

1. Gdyby jutro miał nastąpić koniec świata co byłoby najważniejsze do zrobienia dla Ciebie?
2. Słońce czy deszcz?
3. Szpilki czy sportowe obuwie?
4. Co czujesz patrząc na swoją/e pociechę/y ? :D
5. Ulubiony film?
6. Makijaż - lubisz czy nie znosisz?
7. Czy skarpetki do sandałów według Ciebie to faktycznie obciach?
8. Gdybyś miała wybrać pomiędzy papugami a rybkami, co byś wybrała?
9. Jak lubisz spać?
10. Czym dla Ciebie jest szczęście?
11. Co daje Ci prowadzenie Bloga ?

Zapraszam :)

Monikę, autorkę bloga Mama i Maja
Agnieszke , autorke bloga Mamuśkowe Opowiastki
Martę, autorkę bloga PysiaRulez
Autorke bloga  Zosiakowy Świat
Autorke bloga julki dzidzius
Autorke bloga  http://slodkiepotwory.blogspot.co.uk/
Wiole, autorke bloga http://mamailusia.blogspot.co.uk jeden z moich ulubionych :)





Na razie tyle, jak tylko wyczaje nowy blog od razu zaprosze I tutaj  dodam :)



4 komentarze:

  1. a gdzie te odpowiedzi umieścić ? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero zobaczyłyśmy :)))
    Waszego bloga i już czytamy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy :) U nas na razie skromnie, z czasem sie rozkrecimy ;)

      Usuń