sobota, 31 maja 2014

New life....

Któregoś pięknego dnia, dosyć niedawno, przyrządzałam swoją ulubioną potrawę tj: tagliatelle z cukinią i krewetkami i w momencie gdy to cudo pojawiło się na talerzu odeszła mnie cała  ochota na jedzenie... hmmm... pomyślałam ok, widocznie taki dzień :) 

Po tym nastąpiły kolejne „to mi nie smakuje„ „tego nie chce„ „mdli mnie na widok tego„ i  za którymś  razem jak zjadłam prawie cały słoiczek oliwek czarnych popijając coca-colą doszło do mnie ACHA!!!! Coś  tu nie tak... Nie wierzyłam ale pobiegłam po test i nie czekając na ranek, zrobiłam go wieczorem i co najlepsze! Nie musiałam czekać bo od razu pojawiły się dwie kreski !
Ok, ale testy mogą się mylić.  Z wielkim spokojem z samego rana dnia następnego kupiłam kolejne dwa różnych firm i zrobiłam jeden po drugim... w tych dwóch przypadkach również nie musiałam odkładać ich  i czekać bo kreski były od razu. A w jednym, wskazującym tygodnie pokazała się informacja że już powyżej 5 tygodnia... ufff
 
 
Szok, niedowierzanie bo jak to możliwe? A tabletki? Ok, robiłam przejście z jednych na drugie bo te pierwsze przestały mi służyć ale miał to być okres ochronny przecież!?! Jak się okazuje wielka bzdura!
Z jednej strony radość z drugiej strach i zwątpienie... Dobrze bo akurat różnica wieku pomiędzy dziećmi nie będzie duża, Wiki uwielbia dzieci także towarzystwo rodzeństwa jest jej potrzebne, nie będzie się nudzić, będzie mieć kompana/kompankę do zabawy... a z drugiej.... JAK JA DAM SOBIE RADE!!!!!????!!!! Wiktoria ma charakter nieugięty i mimo wielu tłumaczeń ,próśb, kar na sam koniec i tak robi to co chce... Jest dzieckiem bardzo ruchliwym, nie bojącym się niczego, nie chcącym słuchać nikogo no i w sumie wszelkie obowiązki domowe czy wychowawcze spoczywają tylko na mnie a tu drugi maluszek ma się pojawić.... Wiem, wiem... będę musiała i myślę że skoro niejedna dała rade to i ja nie zawalę:) Wiktoria jest moim cudem a za niedługo pojawi się kolejny ! Lekko nie będzie, ale trudno ;) Czasami dopadają mnie te „humorki„ i zaczynają się przemyślenia, płacze ale zaraz potem radość, także chyba jest ok :)
 
 

14 tydzień za nami a tak dużo jeszcze przede mną , mam nadzieje że wszystko będzie dobrze, ze maluszek zdrowy i po cichu, tym razem, mam nadzieje ze to będzie chłopiec :)  

To już nie będzie tylko mój i Wiki światek :)


15 komentarzy:

  1. Jedynego nie rozumiem,napisałaś,że wszystko spoczywa na tobie ( obowiązki itp. ) to z kim drugie dziecko ? Ktoś jednak jest do pomocy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby pomagał to tak :/ Tatuś twierdzi twardo ze on pracuje i to jego obowiązek a reszta spoczywa na mnie...

      Usuń
    2. Dlatego już było ciężko mi samej ogarnąć wszystko a teraz będzie jeszcze ciężej ale jakoś dam rade :)

      Usuń
  2. Aaa rozumiem ! Witaj w klubie ;) Mam dokładnie tak samo !

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATKI!! dasz sobie radę :D
    Jak Norbert się urodził Gabi miała dokładnie 1,5 roku ;-) heheh :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakos trzeba będzie :) Jestem dobrej myśli :)

      Usuń
  4. Strasznie się cieszę i gratuluję!! Sama marzę o drugim :-) A Wiki, będzie najcudowniejszą siostrzyczką, zobaczysz! Pozdrawiam i ściskam błogosławioną mamę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wiki myślę ze dużo zyska, uwielbia małe dzieci no i będzie mieć towarzystwo a to naprawdę dużo :)

      Usuń
  5. Gratulacje:) Ja tabletkom nie wierzę i nie umiem brać, znaczy się zapominam :) Dasz radę mamuśka, choć mnie mąż pomaga- kilka starć o to było i pomaga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas starcia nic nie dają ale kto wie? Moze sie poprawi? Ja tabletkow wiele lat wierzylam a teraz no prosze , niespodzianka!

      Usuń
  6. Gratulacje :) . Ja też robiłam przejście z jednych tabletek na drugie i tak mam Lenke :) . Nie wiedziałam czy mam płakać , czy się śmiać . Trzecie dziecko , różnica wieku 2latka i 4 miesiące . Dasz radę , nie zawalisz . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie, okres ochronny trwa, nie sie nie przejmuj ;) To teraz mam 9 miesiecy bezpiecznego seksu :D

      Usuń