czwartek, 6 marca 2014

Daj LIKE :P

Ostatnio, tak dla wypróbowania jak to jest w tych konkursach na LIKE, Wiki przez tydzień walczyła o jak największą ilość like w konkursie :) Do wygrania był certyfikat z zajętym miejscem I zdjęciem malucha. Jak dla mnie super pamiątka dla dziecka :)



Dodałam zdjęcia, konkurs się zaczął, poprosiłam znajomych o lajkowanie I... reakcja tych była znikoma, jak dla mnie była to reakcja typu : „Nie dajmy jej wygrać” :P Trochę to dziwne bo co Ci szkodzi kliknąć like? Podejrzewam że wiele osób myślało że do wygrania jest Bóg wie co :D Trudno, ale skoro zaczęłam to chciałam skończyć sukcesem. Na fp zorganizowałam rozdawajkę I znalazło się sporo osób co kliknęły to co trzeba było. OK, ale głosów ciągle mało było a inni w konkursie też walczyli dzielnie ....

Wstąpiłam do grup typu „Like za like” I uwierzcie, zbieranie lajków to mozolna praca :( Klikaj, proś o rewanż, przypominaj, lub stronki których nigdy byś nie polubił I non stop trzeba być czujnym na nową prośbę o lajka.

Ale udało się :D Niebawem Wiki dostanie certyfikat z zajętym miejscem I zdjęciem :)


 

Jedno co jest pewne toto że u mnie konkursów na like nie będzie, mam nadzieję że się cieszycie ;)

Mam nadzieję że nie odbierzecie tego jako żalenie się na znajomych :P Nie o to mi chodziło :) Po prostu teraz wiem na kogo mogę liczyć jeśli znowu wpadnę na pomysł brania udziału w konkursie na LIKE :) Już wiem jak się poruszać I że potrzeba jest mnóstwo czasu na zbieranie lików bo same, ot tak, się nie uzbierają :P


2 komentarze:

  1. A ja to odbieram jako lekceważenie. Ma się jednak po to znajomych, przyjaciół żeby wspierali, pomagali, cieszyli się razem z nami sukcesami. Bynajmniej ja jestem taką znajomą, przyjaciółką dla innych i nawet jeśli kogoś nie znam to próbuję zawsze pomóc, tak jak np. w Twoim przypadku. Dzięki temu konkursowi również miałam okazję poznać Ciebie (wirtualnie) i Twój blog. Takie Lajki nic nie kosztują, więc uważam, że nie jest to żaden wysiłek kliknąć. Rozumiem tych znajomych, którzy rzadko wchodzą na fb i może im umknąć jakiś post, ale tych, którzy siedzą non stop już nie. Pozdrawiam serdecznie i cieszę się z wygranej razem z Wami!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak już niestety jest. Bardziej pomogą osoby których nie zna się osobiście aniżeli przyjaciele czy znajomi.

      Usuń